אריק אלפסי, Grei9f7tbzr5rm

יאיר שגיא כבר בעונת הבכורה שלה העפילה נתניה עם אלפסי לפיינל פור והפסידה בחצי הגמר למכבי תל אביב ולאחר מכן להפועל ירושלים במשחק על מקומות 4-3. זכה עם מכבי נתניה באליפות ובגביע המדינה.


Jyd Pih58kylym

אריק אלפסי בעל 12 שנות אימון בליגת הכדורסל הבכירה בישראל - מת מקורונה בגיל 49 בלבד לאחר סיבוך של הנגיף.

אריק אלפסי. שרון בוקוב אחד מבני דודו של אלפסי סיפר שזה האבל השלישי שנפל על המשפחה תוך 11 חודשים בלבד. אבל כבד נפל על הספורט הישראלי לאחר שמאמן הכדורסל הוותיק אריק אלפסי הלך לעולמו הלילה בין שלישי לרביעי אחרי מאבק בנגיף הקורונה והוא בן 49 במותו. אלפסי היה מאושפז בשבועות האחרונים בשל מחלת הקורונה ולפנות בוקר הלך לעולמו.

אליצור איתו אשקלון הוכתה בתדהמה עם צאת הידיעה המרה על פטירתו בטרם עת של מאמן הקבוצה בעונה הקודמת. דמויות מעולם הספורט בכלל והכדורסל בפרט נפרדו ממנו במהלך היום כשההלוויתו תתקיים בשעה 1500 באביחיל. הוא אימן בכמה מועדונים.

מאמן הכדורסל הישראלי הבכיר אריק אלפסי נפטר הלילה ראשון לאחר שנדבק בנגיף הקורונה ומצבו התדרדר. No Tag To Print. אריק אלפסי הלך לעולמו בגיל 49 בלבד לאחר שהיה מאושפז בשל מחלת הקורונה.

מאמן הכדורסל אריק אלפסי הלך הלילה ד לעולמו בגיל 49 לאחר שנדבק בנגיף הקורונה. אלפסי אף נבחר למאמן העונה. אלפסי בן ה-49 נדבק בנגיף הקורונה ולאחר שמצבו הידרדר היום הוא הלך לעולמו.

אלפסי זל נכנע לנגיף הקורונה לאחר שהיה מאושפז במצב קשה והיה מורדם בימים האחרונים. המאמן החל את דרכו כמאמן בוגרים בעירוני אשקלון לפני שעבר לברק נתניה עמה העפיל לליגת העל והגיע איתה לפיינל פור ולגמר גביע המדינה. בעבר שימש כמאמן נבחרת הנוער של ישראל ועוזר.

אריק אלפסי מי שהיה מאמנה של אליצור איתו אשקלון בעונה שעברה הלך היום לעולמו לאחר מאבק בנגיף הקורונה. בן 49 היה במותו. אריק אלפסי עמרי שטיין בשורות קשות ועצובות.

אריק אלפסי הוא מאמן כדורסל ישראלי. אריק אלפסי שחר גרוס עולם הכדורסל הישראלי מתאבל היום רביעי על אחד המאמנים המזוהים עם הענף אריק אלפסי זל. אלפסי זל אימן גם במכבי אשדוד בעונת 2013-2014.

הוא החל את דרכו כמאמן בוגרים בעירוני אשקלון לפני שעבר לברק נתניה עמה העפיל לליגת. שר הספורט חילי טרופר. אריק אלפסי זל צילום.

אלפסי נאבק בשבועות האחרונים בנגיף ולאחר החמרה במצבו אושפז והונשם. אריק אלפסי הובא למנוחות. כולכם הלכתם בשיא ההדר והתפארת.

היה מאושפז במצב קשה ומורדם בימים האחרונים. אלפסי שאימן בין השאר את הפועל אילת עירוני נהריה מכבי אשדוד וברק נתניה ושימש כעוזר מאמן נבחרת ישראל מת לאחר מאבק בנגיף הקורונה. הכדורסל הישראלי כולו נכנס לאבל כבד עם מותו של המאמן המוערך שהחל את דרכו בליגת העל בעירוני אשקלון העפיל מהליגה הלאומית לליגת העל ב-2009 וזכה בתואר מאמן.

מאמן הכדורסל אריק אלפסי מת בגיל 49. אלפסי גם זכה באליפות ליגת העל לתיכונים עם תיכון שרת נתניה. הסיבה הסתבכות נגיף הקורונה.

בוקר עצוב בספורט הישראלי אחרי שמאמן הכדורסל אריק אלפסי הלך לעולמו בגיל 49 בלבד. אלפסי בן 49 היה בעבר מאמן נבחרת הנוער של ישראל וגם עוזר מאמן הנבחרת הבוגרת. אלפסי היה עוזר מאמן נבחרת ישראל.

כדורסל ישראלי נגיף הקורונה. אריק אלפסי מאמן הכדורסל נפטר והוא רק בן 49. בעונתו השלישית עם נתניה הוביל את הקבוצה לגמר גביע.

מאמן הכדורסל אריק אלפסי הלך היום רביעי לעולמו לאחר שחלה בקורונה ואושפז לפני כשלושה שבועות. היית האיש הכי טוב שהכרתי אף פעם לא שמעתי עליך דברים רעים. אריק הטביע חותם בעולם הכדורסל הישראלי והליכתו בטרם עת היא אבידה קשה.

אריק אלפסי כדורסל. אודי ציטיאט מנהלת הליגה. אלפסי בן ה-49 נפטר מקורונה לאחר מאבק ארוך בנגיף ובעבר שימש כמאמן אליצור אשקלון אילת ונהריה.

מנהלת הליגה פרסמה הספד בעקבות. Share your videos with friends family and the world. אריק אלפסי ב-2017 צילום.

מאות ליוו את מאמן הכדורסל שהלך לעולמו בגיל 49 בלבד אחרי מאבק בקורונה. פירמה ניוזלטר - Infogram. About Press Copyright Contact us Creators Advertise Developers Terms Privacy Policy Safety How YouTube works Test new features Press Copyright Contact us Creators.


V61hl6udfkzeum


Fpgd50gkqsh Em


Grei9f7tbzr5rm


Sids43v5wg9m8m


Bvt1wj0yx0ylem


אבל בספורט הישראלי אריק אלפסי הלך לעולמו


V Rjz Gmps9ppm


1yydlmloigkkxm


אריק אלפסי מונה למאמן הפועל אילת


Frxksbjl3m2cem


Zh Lkd3josxem


אבל בנתניה מאמן הכדורסל אריק אלפסי הלך לעולמו נתניה און ליין


יש מאמן חדש לנהריה אריק אלפסי חתם לעונה ספורט 5


Kphe9ntsrks1qm


מנהלת ליגת העל בכדורסל היסטוריה מאמני כל הזמנים אריק אלפסי


Ol847dtn561kgm


Yp Mmo3gd3jlxm


K5jujkepbxqkgm


אריק אלפסי חוזר לעירוני נהריה

LihatTutupKomentar